Maddy Pack

Video’s:

Over mijn reis

Lieve allemaal,

Omdat er zo veel vrienden, familie en kennissen geïnteresseerd zijn in mijn reis heb ik besloten om toch maar een reisblog bij te houden. Zoals misschien vele van jullie weten ben ik nooit zo gestructureerd in het bijhouden van dit soort dingen maar ik ga proberen om elke week iets op mijn reisblog te zetten!

14 februari (ja ja I know, valentijnsdag :p) verlaat ik het koude Nederland en vlieg ik naar Bangkok. Daarvandaan gaat mijn backpack reis van 6 maanden door Azië beginnen!

Ik ben niet zo'n planner dus ik heb in grote lijnen bedacht waar ik heen wil maar nog niks staat vast behalve mijn enkele ticket naar Bangkok, Thailand. Mijn "plan" is om eerst door Thailand te reizen dan door naar Laos, Vietnam en Cambodja en dan kijk ik nog wel hoe ik met mijn geld zit ;)

Veel lees plezier and we'll keep in touch!

Xx Maddy

Bezochte landen

Ik heb 17 landen (7%) bezocht:

België, Cambodja, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Laos, Maleisië, Marokko, Nederland, Oostenrijk, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Vietnam.