Daar ga ik dan, op naar Bangkok!

19 februari 2017 - Bangkok, Thailand

“Don’t be afraid to give up the good to go for the great.”

14-02-2017 Het is zover, het avontuur kan beginnen!

De afgelopen week heb ik tijd gemaakt om vriendinnen nog te zien en iedereen gedag te zeggen. Alle lieve woorden en mooie gebaren doen mij zo veel goed! Want natuurlijk kijk ik hier al heel lang naar uit en heb ik er super veel zin in, het blijft toch spannend en afscheid nemen vind ik altijd ontzettend moeilijk. Maar gelukkig geen echt afscheid maar een tot ziens!
En dan is het moment om papa en mama gedag te zeggen. Even een paar traantjes maar vooral een grote glimlach want het feest kan beginnen!
Bedankt iedereen, ik ga jullie missen!

“How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.”

Ik vloog samen met Merghery (een college van mijn moeder). Zij gaat 3 weken met een vriendin door Azië reizen. Voor iedereen die mij een beetje kent weet dat ik het vliegen nog het meest spannende vind van heel dit verhaal. Dus ik was super blij toen ik in Dubai ging inchecken en de vriendelijke stewardess van Emirates mij vertelde dat ik ben geupgrade naar businessclass! Wat een dream come true! Heerlijk eten, continue bediening en het beste van allemaal een stoel die je in een ligbed kan veranderen!
Ik heb vliegen nog nooit zo leuk gevonden!

Begin van de avond kwamen we in Bangkok aan en stond Agnes, de vriendin van Merghery ons op te wachten. Zij wist de weg gelukkig zodat wij met onze vermoeide hoofden lekker achter haar aan konden lopen. Een sky train en een metro verder kwamen we bij ons hotel aan waar we de eerste nacht met z'n drieën zouden overnachten. Het hotel was ondanks de vieze kussensloop en kakkerlak prima... Gewoon niet te veel aan denken... Gelukkig had ik voor de aankomende drie nachten al een hostel geboekt; The oasis.

De vliegreis en de kakkerlak heb ik al overleeft, I got this!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Peter:
    18 februari 2017
    Geweldig Maddy, lekker hè businessclass vliegen, nu begrijp je waarom wij dat meestal doen. Mazzelaar! Dan was die kakkerlak een peuleschilletje voor je...
    Nogmaals; heel veel plezier en ik kijk uit naar je eerste echte avontuur!